Welkom bij Sybshop Winsum

Verzendkosten en levertijd

Postnl Sybshop    Transmission Sybshop

VERZENDKOSTEN

Verzendkosten worden berekend op basis van gewicht. Bij elk artikel staat het gewicht linksboven de productafbeelding vermeld. Heeft u meerdere artikelen dan kunt u het gewicht simpelweg optellen om de juiste verzendkosten te berekenen. Sommige producten worden gratis verzonden (dit staat in dat geval bij het product vermeld). Als u een product zonder verzendkosten bestelt, worden alle extra bestelde producten ook gratis verzonden.

 

Verzendkosten Nederland
(incl. waddeneilanden)

Gewicht 

Verzendkosten incl. btw 

0 - 30KG €7,95
30 - 50KG €13,95
50-100KG (pallet klein) €19,95
100KG+ Pallet groot €24,95

 

 

 

 

 

Verzendkosten Belgïe

Gewicht 

Verzendkosten incl. btw 

0 - 30KG €10,95
30 - 50KG €22,50
50-100KG (pallet klein) €29,95
100KG+ Pallet groot €34,95

 








Verzendkosten buitenland (overige landen)
 Neem contact op voor de tarieven.

Rembourzendingen (betaling contant aan de deur)
Voor zendingen binnen Nederland is het mogelijk om onder rembours te bestellen (betaling contant aan de deur). Voor deze service rekent het vervoersbedrijf € 8,50 incl. btw extra. Dit bedrag komt dus nog over de verzendkosten heen. Rembourszendingen worden altijd met Transmission verzonden en er dient beslist iemand aanwezig te zijn op de geplande afleverdatum om het bedrag te overhandigen aan de chauffeur.



 

VERVOERDERS

 

 Postnl 

Pakketten tot 23KG

 

De volgende pakketten worden verzonden met Postnl:

- alle pakketten tot 23KG met een kleinere afmeting dan 70x58x100cm (geldt voor België & NL).

Zodra uw bestelling verwerkt is, ontvangt u een verzendbevestiging waarin vermeld staat met welke vervoerder uw bestelling wordt geleverd. Als u in het geval van PostNL niet thuis bent, wordt uw pakket aan uw buren aangeboden (tenzij u in de opmerkingen aangeeft dat dit niet mag). Lukt dat ook niet, dan zal de bezorger de zending de volgende dag nogmaals aanbieden en als laatste optie kan de zending bij het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt worden afgehaald. De bezorger brengt u hiervan op de hoogte d.m.v. een kaartje in uw brievenbus.

PostNL stuurt u een e-mail met daarin de verwachte bezorgdatum en een track&trace nummer. Indien gewenst kunt u het bezorgmoment aanpassen via de PostNL-website of de PostNL-app.

PostNL bezorgt van maandag t/m zaterdag.



Transmission 
Pakketten boven 23KG / grote pakketten / gevaarlijke stoffen / rembourszendingen

De volgende pakketten worden verzonden met Transmission (geldt voor België & NL)

- Pakketten die zwaarder zijn dan 25KG
- Rembourszendingen (betalen aan de deur)
- pakketten die groter zijn dan 70x58x100cm
- pakketten met gevaarlijke stoffen, zoals spuitbussen, gasflessen, remmenreiniger enz.

Zodra uw bestelling verwerkt is, ontvangt u een verzendbevestiging waarin vermeld staat met welke vervoerder uw bestelling wordt geleverd. Als u in het geval van Transmission niet thuis bent, kan de bezorger er voor kiezen om de zending bij de buren af te leveren (tenzij u in de opmerkingen aangeeft dat dit niet mag). Lukt dit niet, dan zal Transmission de volgende dag nogmaals de zending aanbieden. Indien er dan nog niemand aanwezig is, zal Transmission een kaart in uw brievenbus doen voor het maken van een bezorgafspraak.

Transmission stuurt u een e-mail met daarin de verwachte bezorgdatum en -tijd (tijdsbestek van 2 uur)

Transmission bezorgt van maandag t/m zaterdag, met uitzondering van palletzendingen, zendingen naar de Waddeneilanden en zendingen naar België, deze zendingen worden niet op zaterdag geleverd maar de maandag daarop.


Bezorgen en levertijden

*Alle bestellingen die worden betaald via i-deal en geplaatst worden voor 16:00, zullen op werkdagen dezelfde dag verzonden worden.

**Alle zendingen met Postnl en Transmission (incl. gevaarlijke stoffen) worden op zaterdag bezorgd. Transmission bezorgt de volgende zendingen niet op zaterdag

- palletzendingen
- zendingen naar de Waddeneilanden
- zendingen naar België

Vertragingen / wijzigingen

Het kan een enkele keer voorkomen dat de verwachte levertijd niet behaald wordt. Het verwerken van bestellingen is mensenwerk en er bestaat een kans dat er ergens iets mis gaat, zoals een missortering of simpelweg pech met een voertuig. Mocht er bij ons iets mis gaan, of mocht er iets niet op voorraad zijn, dan ontvangt u dezelfde werkdag nog een mail van ons met de verwachte levertijd. Mocht er iets mis gaan tijdens vervoeren, dan kunt u dit bij de track&trace informatie zien of u kunt te allen tijde contact opnemen met onze klantenservice.