Welkom bij Sybshop Winsum

Klantenservice

Bezorgen & Levertijd Betalen & voorwaarden Betalen & voorwaarden

Ruilen & retourneren Garantie & defecten Assortiment & voorraad

Leveringsvoorwaarden  Afhaal locatie

 Contactinformatie

 


VERZENDKOSTEN

Verzendkosten worden berekend op basis van gewicht. Bij elk artikel staat het gewicht linksboven de productafbeelding vermeld. Heeft u meerdere artikelen dan kunt u het gewicht simpelweg optellen om de juiste verzendkosten te berekenen. Sommige producten worden gratis verzonden (dit staat in dat geval bij het product vermeld). Als u een product zonder verzendkosten bestelt, worden alle extra bestelde producten ook gratis verzonden.

Verzendkosten Nederland
(incl. waddeneilanden

Gewicht 

Verzendkosten incl. btw 

0 - 30KG €7,95
30 - 50KG €13,95
50-100KG (pallet klein) €19,95
100KG+ Pallet groot €24,95

 

 

 

 

 

Verzendkosten Belgïe

Gewicht 

Verzendkosten incl. btw 

0 - 30KG €10,95
30 - 50KG €22,50
50-100KG (pallet klein) €29,95
100KG+ Pallet groot €34,95

 







Verzendkosten buitenland (overige landen)

 Neem contact op voor de tarieven.

Rembourzendingen (betaling contant aan de deur)
Voor zendingen binnen Nederland is het mogelijk om onder rembours te bestellen (betaling contant aan de deur). Voor deze service rekent het vervoersbedrijf € 8,50 incl. btw extra. Dit bedrag komt dus nog over de verzendkosten heen. Rembourszendingen worden altijd met Transmission verzonden en er dient beslist iemand aanwezig te zijn op de geplande afleverdatum om het bedrag te overhandigen aan de chauffeur.



VERVOERDERS

 

 Postnl 

Pakketten tot 23KG

 

De volgende pakketten worden verzonden met Postnl:

- alle pakketten tot 23KG met een kleinere afmeting dan 70x58x100cm (geldt voor België & NL).

Zodra uw bestelling verwerkt is, ontvangt u een verzendbevestiging waarin vermeld staat met welke vervoerder uw bestelling wordt geleverd. Als u in het geval van PostNL niet thuis bent, wordt uw pakket aan uw buren aangeboden (tenzij u in de opmerkingen aangeeft dat dit niet mag). Lukt dat ook niet, dan zal de bezorger de zending de volgende dag nogmaals aanbieden en als laatste optie kan de zending bij het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt worden afgehaald. De bezorger brengt u hiervan op de hoogte d.m.v. een kaartje in uw brievenbus.

PostNL stuurt u een e-mail met daarin de verwachte bezorgdatum en een track&trace nummer. Indien gewenst kunt u het bezorgmoment aanpassen via de PostNL-website of de PostNL-app.

PostNL bezorgt van maandag t/m zaterdag.


Transmission 
Pakketten boven 23KG / grote pakketten / gevaarlijke stoffen / rembourszendingen

De volgende pakketten worden verzonden met Transmission (geldt voor België & NL)

- Pakketten die zwaarder zijn dan 25KG
- Rembourszendingen (betalen aan de deur)
- pakketten die groter zijn dan 70x58x100cm
- pakketten met gevaarlijke stoffen, zoals spuitbussen, gasflessen, remmenreiniger enz.

Zodra uw bestelling verwerkt is, ontvangt u een verzendbevestiging waarin vermeld staat met welke vervoerder uw bestelling wordt geleverd. Als u in het geval van Transmission niet thuis bent, kan de bezorger er voor kiezen om de zending bij de buren af te leveren (tenzij u in de opmerkingen aangeeft dat dit niet mag). Lukt dit niet, dan zal Transmission de volgende dag nogmaals de zending aanbieden. Indien er dan nog niemand aanwezig is, zal Transmission een kaart in uw brievenbus doen voor het maken van een bezorgafspraak.

Transmission stuurt u een e-mail met daarin de verwachte bezorgdatum en -tijd (tijdsbestek van 2 uur)

Transmission bezorgt van maandag t/m zaterdag, met uitzondering van palletzendingen, zendingen naar de Waddeneilanden en zendingen naar België, deze zendingen worden niet op zaterdag geleverd maar de maandag daarop.

 



LEVERTIJD

Bezorgen en levertijden

*Alle bestellingen die worden betaald via i-deal en geplaatst worden voor 16:00, zullen op werkdagen dezelfde dag verzonden worden.

**Alle zendingen met Postnl en Transmission (incl. gevaarlijke stoffen) worden op zaterdag bezorgd. Transmission bezorgt de volgende zendingen niet op zaterdag

- palletzendingen
- zendingen naar de Waddeneilanden
- zendingen naar België

Vertragingen / wijzigingen

Het kan een enkele keer voorkomen dat de verwachte levertijd niet behaald wordt. Het verwerken van bestellingen is mensenwerk en er bestaat een kans dat er ergens iets mis gaat, zoals een missortering of simpelweg pech met een voertuig. Mocht er bij ons iets mis gaan, of mocht er iets niet op voorraad zijn, dan ontvangt u dezelfde werkdag nog een mail van ons met de verwachte levertijd. Mocht er iets mis gaan tijdens vervoeren, dan kunt u dit bij de track&trace informatie zien of u kunt te allen tijde contact opnemen met onze klantenservice.

 

 


 

BETALEN & VOORWAARDEN


Betalingsmogelijkheden:
Om het voor u zo eenvoudig mogelijk te maken kunt u uw bestelling op verschillende manieren betalen. Vanaf het moment dat wij uw bestelling hebben ontvangen zult u direct een e-mail ontvangen met een orderbevestiging.
1. iDeal:
Bij iDeal kunt u middels uw internetbankier programma zonder kosten direct online betalen via uw eigen Nederlandse bank. Hiervoor gebruikt u uw bankpas en eventuele identificatiemethode. Het voordeel is dat u zeer veilig betaalt en dat de levering zeer snel is doordat wij direct van de bank een terugmelding krijgen dat u heeft betaald.
2. Overboeking:
Zodra u de bestelling heeft geplaatst krijgt u direct een bevestiging toegestuurd per mail. Op deze manier kunt u snel en veilig betalen. Uw bestelling wordt direct verstuurd vanaf het moment dat de betaling bij ons binnen is.
3. Rembours (betalen aan de deur):
Op deze manier betaalt u aan de deur en wordt uw bestelling overhandigd als u het door ons opgegeven bedrag heeft betaald aan de chauffeur die uw bestelling aflevert. Dat gebeurt gewoon aan de deur, snel en efficiënt. Betaling onder rembours is alleen mogelijk in Nederland en niet in het buitenland. Rembourzendingen worden met Transmission verzonden en er dient beslist iemand aanwezig te zijn op de geplande afleverdatum.
4. Betalen bij afhalen (pinnen of contant):
Tijdens de bestelprocedure geeft u aan dat u het product wenst af te halen. Wij contacteren u vervolgens per e-mail, zodra het product voor u klaar ligt. Betalen kunt u bij ons door middel van pin of contant, maar ook vooraf via een overschrijving of Ideal. Verzendkosten worden niet in rekening gebracht.

Intracommunautaire levering

Leveringen aan het buitenland (binnen de EU) zijn belastingvrij. Deze regeling geldt alleen voor bedrijven met een geldig BTW nummer.
Als u de bestelling plaatst kunt u aan het einde van het bestelproces uw BTW-nummer in de opmerkingen vermelden.
Wij zullen dit nummer controleren en indien dit overeenkomt met uw gegevens, ontvangt u van ons een factuur zonder BTW.



RUILEN & RETOURNEREN

Afkoelingsperiode / ontbindingsrecht.
Bij Sybshop.nl hebben alle klanten voor alle bestellingen een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. D.w.z. dat u binnen deze periode het product kunt retourneren naar Sybshop.nl en dat de koop ongedaan wordt gemaakt. Er zijn wel een paar voorwaarden, Deze staan hieronder.

- Tijdens dit termijn gaat u zorgvuldig om met zowel het product als de verpakking.
- U pakt het product slechts in die mate uit of gebruikt het voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden.
- Indien u van uw herroepingsrecht gebruik wilt maken, zult u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Sybshop.nl retourneren, conform de door Sybshop.nl verstrekte instructies.
- Er worden geen annuleringskosten in rekening gebracht.
- Uitzonderingen voor het retourneren zijn speciaal voor u geassembleerde producten of speciaal voor u bestelde producten. Deze artikelen kunt u herkennen aan de blauwe tekst  "Alleen telefonisch of via de webshop te bestellen. Dit product afhalen? Neem vooraf contact op". Tevens staat er in de omschrijving van deze artikelen een langere levertijd vermeld.

Alle annuleringen dienen schriftelijk aan Sybshop kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail: klantenservice@sybshop.nl. Producten die beschadigd of gebruikt zijn, mogen uiteraard niet worden geretourneerd en het herroepingsrecht vervalt dan.
Bij gebruik van het herroepingsrecht zijn de porto kosten voor uw rekening en u bent echter verantwoordelijk voor het product, totdat dit bij ons wordt afgeleverd.

Indien u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht, kunt u eventueel ons ''formulier voor herroepingsrecht'' gebruiken. Tevens vindt u op dit formulier meer informatie over het gebruik- en de voorwaarden van het herroepingsrecht.
Klik hier om het formulier te downloaden.
Vul dit formulier in en stuur dit simpelweg als bijlage naar klantenservice@sybshop.nl.

Indien het product niet of niet goed functioneert en het waarschijnlijk om een fabrieksfout gaat dan valt dit onder de garantie (zie garantie & defecten).

Terugbetalingen:
Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen hebben wij uw bankrekening nummer nodig. Het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Sybshop heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. Reeds ontvangen bedragen worden binnen maximaal 14 dagen aan u terugbetaald.


GARANTIE & DEFECTEN

Garantie & defecten:
Wij verlenen op ons gehele assortiment garantie op fabrieksfouten. Heeft u een product aangeschaft die op korte termijn niet goed functioneert of ontdekt u een fabrieksfout in het product dan wordt dit altijd zo snel mogelijk opgelost. Tevens verlenen wij op bepaalde producten 2 of 3 jaar garantie. Als dit van toepassing is vindt u de garantieperiode in de specificaties van het product.

Als een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, niet compleet is of beschadigd is dient u dit zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken.
Neem in dit geval direct contact op met klantenservice@sybshop.nl. 


ASSORTIMENT & VOORRAAD

Sybshop Nieuwsbrief
Meld u vrijblijvend aan en ontvang regelmatig de nieuwste producten en aanbiedingen tegen de laagste prijzen! Als u op de hoofdpagina komt kunt aan de rechterkant van uw scherm (in de rode kolom) eenvoudig een inschrijving doen. Bij afmelden vinkt u afmelden aan in uw mailbox. Indien u dus geen nieuwsbrieven meer wilt ontvangen is dit eenvoudig te annuleren.
Wat leveren wij:
Wij leveren een breed assortiment tegen zeer scherpe prijzen op het gebied van vele handgereedschappen, elektrische gereedschappen, garagetoebehoren en uitrustingen, autoaccessoires, gereedschapswagens, hijsmaterialen en toebehoren, compressoren en luchtgereedschappen, aanhangwagenaccessoires, motor- en brommerliften/heftafels, aggregaten/generatoren, vloeistoffen en spuitlakken, verfaccessoires, bouw en tuin, ijzerwaren, wielen, airconditioners, bewatering en toebehoren, hogedrukreinigers, kachels, heteluchtkanonnen en nog veel meer.
Wie leveren wij:
Wij leveren zowel bedrijven als particulieren. Onze doelgroep bestaat grotendeels uit particulieren, hobbyisten/doe het zelvers, ZZP'ers, landbouwmechanisatie (agrarische sector), bouwbedrijven en garagebedrijven. 
Voorraad:
Vrijwel alle producten op onze website zijn op voorraad, met uitzondering van een aantal artikelen. Deze artikelen kunt u herkennen aan de blauwe tekst "Alleen telefonisch of via de webshop te bestellen. Dit product afhalen? Neem vooraf contact op".  Ook staat de aangepaste levertijd vermeld in de omschrijving van het product. Een product kan ook direct af worden gehaald uit onze winkel. Echter, het kan gebeuren dat een product net uitverkocht is. Als u geen bestelling via onze website plaatst en bij ons langs wilt komen in de winkel is het handig om vooraf even te bellen/mailen betreffende de voorraad van het gewenste artikel. Besteld u via onze website en het product is niet in voorraad, dan zullen wij u z.s.m. berichten via de email of telefoon. U kunt er dan voor kiezen om op uw bestelling te wachten, een alternatief product te nemen of de bestelling te annuleren. De keuze staat u vrij.
Ik zoek een product dat ik niet op de website kan vinden!
Zoekt u een product dat niet in ons assortiment zit, maar waarvan u verwacht dat wij het wellicht kunnen leveren mail ons dan direct op info@sybshop.nl. U ontvangt zeer snel een reactie van ons en indien wij het betreffende product kunnen leveren zullen wij u een vrijblijvende prijsopgave en levertijd mailen.


LEVERINGSVOORWAARDEN

Leveringsvoorwaarden:
 - Producten blijven ons eigendom tot de betaling heeft plaatsgevonden.
- Geen minimale afname!
- Wij leveren aan bedrijven, maar ook particulieren!
- Alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW! (exclusief btw bedragen staan ook vermeld.)
- Alle vermelde prijzen zijn exclusief eventuele verzendkosten.
- Al onze producten kunnen afgehaald of opgestuurd worden!
- Al onze producten kunnen geleverd worden met factuur!
- Wijzigingen in prijzen voorbehouden.
- Leveranties vinden alleen plaats bij Ideal betalingen, overschrijving, onder rembours of  betalen bij afhalen.
Voor alle voorwaarden verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden.


AFHAAL LOCATIE
U bent van harte welkom om uw bestelde producten af te halen. Neem ook gerust eens een kijkje bij ons. Hiervoor hoeft u geen afspraak te maken (let wel op de openingstijden). Wij zijn te vinden aan de hoofdweg van Winsum (frl) tegenover Frankena Loonbedrijf en grondverzet. Bent u niet in de gelegenheid om op onze vaste openingtijden langs te komen, dan kunt u een e-mail sturen of telefonisch contact opnemen voor een afspraak op een ander tijdstip. Ga naar de contact pagina voor alle contactgegevens en de routeplanner.


CONTACTINFORMATIE / BEZOEKADRES / VRAGEN  

Openingstijden winkel:
Zo & Maandag: gesloten
Dinsdag t/m donderdag: 09:00 tot 18:00
Vrijdag:  09:00 tot 18:00
Zaterdag:  09:00 tot 16:00
Klantenservice bereikbaar:
Zondag: gesloten
Maandag: 09:00 t/m 17:00
Dinsdag t/m donderdag: 09:00 tot 18:00
Vrijdag:  09:00 tot 18:00
Zaterdag:  09:00 tot 16:00

Contactgegevens / vestigingsadres:
Sybshop.nl
Kleasterdyk 50
8831 XC Winsum (Frl.)
Telefoon: 0517-341119


E-mail adresssen:
Info@sybshop.nl 
Voor al uw advies, vragen over een product of algemene vragen.

klantenservice@sybshop.nl
Voor al uw klachten, opmerkingen, vragen m.b.t. reparaties of problemen met een product.

Bankgegevens:
IBAN: NL73 RABO 0138 0512 75
KvK Noord-Nederland: 54712947
BTW nr: NL851412580B01
BIC CODE: RABONL2U