Ruilen en retourneren

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Afkoelingsperiode / ontbindingsrecht. Bij Sybshop.nl hebben alle klanten voor alle bestellingen een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. D.w.z. dat u binnen deze periode het product kunt retourneren naar Sybshop...

Hoe werkt het met de terugbetaling van een geretourneerd artikel?

Indien u een artikel retourneert volgens het herroepingrecht, zullen wij het terug te betalen betalen bedrag terugstorten op dezelfde rekening als waarmee de order betaald is. Nadat uw retourzending in goede staat bij ons binnen is gekomen en verwerkt...

Ik wil graag mijn bestelling omruilen, hoe werkt dit?

U kunt op twee manieren uw bestelling omruilen. 1. U komt langs in onze winkel in Winsum Frl. 2. De artikelen worden per post geretourneerd. De snelste manier is dat u langs komt in onze winkel en het artikel (of artikelen) meeneemt die u wilt omruilen...

Mijn product is defect geleverd/Mijn product is incompleet geleverd.

Als een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, niet compleet is of beschadigd is, neem dan direct contact met ons op via klantenservice@sybshop.nl. Dan zullen wij dit zo snel mogelijk voor u oplossen.

Hoe werkt het retourneren van gasflessen?

Het retourneren en ruilen van gasflessen werkt net iets anders dan het retourneren en ruilen van andere Sybshop artikelen. Omdat het om gevaarlijke stoffen gaat dienen deze op een aparte manier vervoerd te worden en zullen wij ons vervoersbedrijf Transmission...

Wat zijn WEB-ONLY artikelen en kan ik deze artikelen afhalen?

Web-only artikelen zijn artikelen die niet standaard bij ons op voorraad zijn. De artikelen kunnen dus niet direct bij ons afgehaald worden in de winkel en dienen eerst besteld te worden via onze webshop. Deze artikelen kunt u herkennen aan het groene...