Mijn bestelling / mijn account

Kan ik een bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Ja dit is mogelijk, mits de bestelling nog niet verzonden is. Wilt u uw bestelling wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op om de wijziging door te geven.

Kan ik mijn bestelling annuleren nadat het is verzonden?

Nee, zodra uw bestelling door ons is verzonden is het niet meer mogelijk om uw bestelling te wijzigen of te annuleren. Wilt u de bestelling niet meer ontvangen, dan kunt u deze het beste weigeren aan de deur. De bestelling zal dan automatisch weer naar...

Ik kan niet inloggen op mijn account, wat nu?

Er kunnen verschillende redenen zijn dat u niet in kunt loggen: Er is nog geen account aangemaakt / u heeft een eenmalige bestelling geplaatst.Tijdens het bestellen kunt u aangeven of u direct een account aan wilt maken. Indien u dit niet heeft gedaan...

Hoe kan ik een adres wijziging doorgeven?

Hoe kan ik een adres wijziging doorgeven? Voor een adreswijziging dient u z.s.m. contact op te nemen nadat u de bestelling heeft geplaatst (liefst telefonisch). Bestellingen die betaald zijn voor 16:00 worden namelijk dezelfde werkdag nog verzonden ...

Wat is de status van mijn bestelling?

De status van uw bestelling kunt u bekijken wanneer u inlogt op uw account. Uw bestelling kan de volgende status hebben: Bezig met verwerken Uw bestelling is in goede orde bij ons binnengekomen en we zijn druk aan de slag om uw bestelling klaar voor...