Icoon_pakket_assortiment_met_rand.jpg
Assortiment en voorraad
Wat voor artikelen levert Sybshop.nl?
Sybshop.nl levert een breed assortiment tegen zeer scherpe prijzen op het gebied van vele handgereedschappen, elektrische gereedschappen, garagetoebehoren en uitrustingen, autoaccessoires, gereedschapswagens, hijsmaterialen en toebehoren, compressoren...
Zijn alle artikelen op de webshop op voorraad?
Vrijwel alle producten op onze website zijn op voorraad in onze winkel in Winsum, met uitzondering van een aantal artikelen: Web-only artikelen.Deze artikelen kunt u herkennen aan het "web-only" logo. Ook staat de aangepaste levertijd vermeld in de...
Ik zoek een product dat ik niet op de website kan vinden.
Zoekt u een product dat niet in ons assortiment zit, maar waarvan u verwacht dat wij het wellicht kunnen leveren, mail ons dan direct op info@sybshop.nl. U ontvangt zeer snel een reactie van ons en indien wij het betreffende product kunnen leveren zullen...
Bekijk alle vragen
Icoon_pas_betaalmethodes_-_2_met_rand.jpg
Betaalmethodes
Welke betaalmethodes zijn er?
Om het voor u zo eenvoudig mogelijk te maken kunt u uw bestelling op verschillende manieren betalen. iDeal:Bij iDeal kunt u middels uw internetbankier programma zonder kosten direct online betalen met diverse Nederlandse banken. Op het moment van ...
Wat zijn jullie bankgegevens?
Onze bankgegevens zijn: IBAN: NL73 RABO 0138 0512 75BIC CODE: RABONL2U Indien u een bestelling heeft geplaatst, kunt u de instructies uit de orderbevestiging opvolgende voor de betaling. Doe niet zonder overleg een betaling of een betaling zonder omschrijving...
Kan ik zonder btw kopen? (intracommunautaire levering)
Buitenlandse bedrijven die een geldig btw nummer hebben, kunnen belastingvrij bij ons kopen. Om belastingvrij te kopen, dient u rekening te houden met het volgende: - Het btw nummer moet geldig zijn volgens V.I.E.S. (VAT Information Exchange System).- ...
Bekijk alle vragen
Icoon_vrachtwagen_bezorgen_met_rand.jpg
Bezorgen en levertijd
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Voor bestellingen die betaald worden via iDeal en Bancontact, geldt voor 16:00 besteld, de volgende werkdag in huis*. In onderstaande tabel kunt u snel zien wanneer de verwachte leverdag is. De levertijden gelden voor Nederland en België. Besteld...
Wie bezorgt mijn bestelling?
Pakketten tot 25KG De volgende pakketten worden verzonden met Postnl: - alle pakketten tot 25KG met een kleinere afmeting dan 70x58x100cm (geldt voor België & NL).Zodra uw bestelling verwerkt is, ontvangt u een verzendbevestiging waarin ...
Wat gebeurt er als er niemand aanwezig is tijdens de aflevering van mijn bestelling?
Dit hangt er vanaf met welke vervoerder uw bestelling verstuurd is, Postnl of Transmission. Kijk hiervoor in de verzendbevestiging die u van ons heeft ontvangen per mail. Daarin wordt vermeld met welke vervoerder uw bestelling is verstuurd. ...
Bekijk alle vragen
Icoon_winkel_openingstijden_met_rand.jpg
Contact en afhaallocatie
Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
U bent van dinsdag t/m zaterdag van harte welkom in onze winkel in Winsum Frl.  Wij zijn te vinden aan de hoofdweg van Winsum (Friesland) tegenover Frankena Loonbedrijf. Winsum ligt centraal aan de N359 tussen Leeuwarden en Bolsward. Om er zeker van...
Wat zijn de openingstijden?
Openingstijden winkel / afhaallocatie: Maandag: gesloten Dindag t/m vrijdag: 09.00-18.00 Zaterdag: 09:00-16:00Zondag: gesloten Klantenservice bereikbaar:Maandag: 9:00 - 17:00Dinsdag t/m vrijdag: 9:00 - 18:00Zaterdag: 9:00 t/m 16:00
Hoe kan ik contact op nemen met Sybshop.nl?
U kunt op verschillende manier contact met ons opnemen; telefonisch, per mail of via ons contactformulier. Uiteraard kunt u tijdens openingstijden ook altijd vrijblijvend langskomen in onze winkel in Winsum (Frl.) Email: Voor al uw advies...
Bekijk alle vragen
Icoon_pijlen_retourneren_met_rand.jpg
Garantie en reparatie
Heb ik garantie op mijn gekochte product?
Jazeker! Wij verlenen standaard op ons gehele assortiment 1 jaar garantie op fabrieksfouten en tevens verlenen wij op bepaalde producten 2 of 3 of zelfs 5 jaar garantie. Als dit van toepassing is vindt u de garantieperiode in de specificaties van het...
Hebben jullie een reparatie service?
Wij hebben een serviceafdeling en voeren garantie- of service reparaties uit in onze eigen werkplaats in Winsum Frl.. Reparaties doen wij uitsluitend aan artikelen die bij ons zijn aangeschaft, we zijn geen reparatiebedrijf en repareren verder geen producten...
Mijn product is incompleet, defect of beschadigd geleverd.
Als een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, niet compleet is of beschadigd is, neem dan direct contact met ons op via klantenservice@sybshop.nl. Dan zullen wij dit zo snel mogelijk voor u oplossen.
Bekijk alle vragen
Icoon_slot_privacy_met_rand.jpg
Mijn bestelling / mijn account
Kan ik een bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
Ja dit is mogelijk, mits de bestelling nog niet verzonden is. Wilt u uw bestelling wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op om de wijziging door te geven.
Kan ik mijn bestelling annuleren nadat het is verzonden?
Nee, zodra uw bestelling door ons is verzonden is het niet meer mogelijk om uw bestelling te wijzigen of te annuleren. Wilt u de bestelling niet meer ontvangen, dan kunt u deze het beste weigeren aan de deur. De bestelling zal dan automatisch weer naar...
Ik kan niet inloggen op mijn account, wat nu?
Er kunnen verschillende redenen zijn dat u niet in kunt loggen: Er is nog geen account aangemaakt / u heeft een eenmalige bestelling geplaatst.Tijdens het bestellen kunt u aangeven of u direct een account aan wilt maken. Indien u dit niet heeft gedaan...
Bekijk alle vragen
Icoon_pijlen_retourneren_met_rand.jpg
Ruilen en retourneren
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Afkoelingsperiode / ontbindingsrecht. Bij Sybshop.nl hebben alle klanten voor alle bestellingen een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. D.w.z. dat u binnen deze periode het product kunt retourneren naar Sybshop...
Hoe werkt het met de terugbetaling van een geretourneerd artikel?
Indien u een artikel retourneert volgens het herroepingrecht, zullen wij het terug te betalen betalen bedrag terugstorten op dezelfde rekening als waarmee de order betaald is. Nadat uw retourzending in goede staat bij ons binnen is gekomen en verwerkt...
Ik wil graag mijn bestelling omruilen, hoe werkt dit?
U kunt op twee manieren uw bestelling omruilen. 1. U komt langs in onze winkel in Winsum Frl. 2. De artikelen worden per post geretourneerd. De snelste manier is dat u langs komt in onze winkel en het artikel (of artikelen) meeneemt die u wilt omruilen...
Bekijk alle vragen
Icoon_vrachtwagen_bezorgen_met_rand.jpg
Verzendkosten
Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
Verzendkosten worden berekend op basis van gewicht. Bij elk artikel staat het gewicht linksboven de productafbeelding vermeld. Heeft u meerdere artikelen dan kunt u het gewicht simpelweg optellen om de juiste verzendkosten te berekenen. Sommige producten...
Wat zijn de verzendkosten voor zendingen naar België?
Verzendkosten worden berekend op basis van gewicht. Bij elk artikel staat het gewicht linksboven de productafbeelding vermeld. Heeft u meerdere artikelen dan kunt u het gewicht simpelweg optellen om de juiste verzendkosten te berekenen. Sommige producten...
Wat zijn de verzendkosten voor zendingen naar het buitenland? (België uitgezonderd)
Voor zendingen buiten Nederland en België kunt u contact met ons opnemen op info@sybshop.nl. Geef in dat geval door welke artikelen u wilt bestellen en waar de artikelen naartoe gezonden dienen te worden. U ontvangt dan z.s.m. een vrijblijvende prijsopgave...
Bekijk alle vragen
Icoon_papier_voorwaarden_met_rand.jpg
Voorwaarden & privacy
Wat zijn de algemene voorwaarden van Sybshop.nl?

Voor alle voorwaarden verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden. Klik hier voor onze algemene voorwaarden.

Hoe wordt mijn privacy gewaarborgd?

Hiervoor verwijzen wij u door naar ons privacybeleid.

Bekijk alle vragen